>

Night owl

01.46 Är det så? Nu såhär "sent på kvällen" så sprakar min hjärna igång. Tanke gången är tagit riv start och det bara flödar in tankar i hjärnan (borde sova just nu). Har deadline imorgon.
Men jag skulle aldrig kunna komma hem på eftermiddagen och sätta igång med ett sånt här arbete. Jag fungerar bäst senare mot kvällen. Skumt?

Kan det vara därför man alltid har sådana intressanta och djupa samtal när man är ute? ..
Som man har glömt bort dagen efter men man tasig fasen kan komma ihåg att det var väldigt lärorikt och trevligt med den där människan man bytt sina djupaste tankar med.

Skärpning. Nu ska jag försöka sova, men det känns som om att jag har druckigt 5 koppar kaffe inom de senaste 3 minuterna. Alla sover förutom något gammalt random ragg på msn. Känns riktigt värmande.



Godnatt, turning the lights of!


/ Night Owl Shark Phia 01.50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0