>

Love my baby


[source: models.com]

Det är Jul imorgon?

Jag läste för ett tag sen om det här med alkohol och hjärnceller. Det är så att de hjärnceller som dödas först av alkohol är de svagaste och "sämsta" hjärncellerna. Så vi borde ju bara må bättre och bättre efter varje helg? Haha vet inte om jag kommer ihåg fel. Får kolla upp det. Men läskigt lite med det där sanna skrev. Inte en sån utgång igen i helgen!

Inatt var jag en riktig uggla. Kan aldrig sova bra dagarna innan jul. Jag beter mig som en 5 åring.. Satt uppe och kollade på Rambo 2, bra film.. Nej okej men bättre än den senaste. Här i den här är han ju inte plastic fantastic i ansiktet. Sen kollade jag Saints & Soldiers. Den kan där emot vara en utav de hemskaste och finaste filmerna jag har sett.

Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0