>

Licky

Jag kom hem igår efter julfirandet, orkade bara inte skriva i bloggen då. Dagen igår var helt okej men det va julafton och julafton blir aldrig riktigt toppen. Men jag vart hur som helst nöjd med presenterna jag fick! Jag fick en jättefin samsung touch mobil, lite klädesplagg, massa pengar, en ny berlock till mitt Tomas Sabo armband, en pälsväst ect. Mycket bra paket! En del av pengarna ska jag lägga på min och Fias DJ-plan resten på kläder och på att leva gott på sturep ett tag. Alltså bjuda mig om mina tjejer istället för att massa killar ska komma fram och göra det. I love it!

Ikväll blir det utgång som lovat. Dock satt Fia uppe hela natten och kollade på True Blood. Ja, nu har hon också fastnat.. Så jag vet inte hur dags hon kommer hit. Jag hade tänkt shoppa loss idag men allt är ju tydligen stängt så de sugerrrrr. Innan Fia kommer ska jag nog kolla en hel del True Blood, komma ikapp på alla bloggar jag läser och shoppa shoppa shoppa på nätet.

 

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0