>

I wanna; do bad things with: you

Say licky licky, truck truck, zoom zoom, POW

Jag har vaknat ut ur min koma och är på topp! WONT LET YOU DOWN TONIGHT HUN. Nu ska sanna byta om, jag är halvt klar. Ikväll blir det mer ´bilder, and that's a promise. På julafton fick jag klagomål om denna blogg från min bror och hans fästmö. "Ni lägger ju inte upp några bilder, det är ju inge kul!". Jaja, så för att inte mista våra trogna läsare så börjar vi med mer sånt från och med nu, mer party bilder!

Börjar redan nu med en riktigt snygg bild på mig. Tagen för 2 minuter sen,


WOW.. right?

Nu ska jag sätta på mitt dockansikte och locka håret eller nåt sånt där. Pussåhhaj!

Sophia

Kommentarer
Postat av: C

I wanna do bad things with you tooo

2009-12-26 @ 20:51:14
Postat av: C

and have a fabulous night giiirls, geetings from "nowhere"

2009-12-26 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0