>

I can't sleep when the sun goes down

Mår lite bättre nu, hade egentligen vart tvungen att åka förbi sanna idag. Bodde där förra helgen kan man väl säga. Och nu.. nu är min fön och locktång där! AAAAAAAH. Nej okej så farligt är det inte, behöver de inte förän till helgen.




Mickey Avalon - So rich, so pretty

Vill ha 4th and bleekers kavajen. På något sätt skulle man ju kunna göra det själv right? Eller ett linne? Kommer ihåg att jag såg ett liknande mönster för någon vecka sen på H&M. Ganska snyggt, kanske borde spana in det igen?

Nu ska jag färga min systers hår, hoppas på att hon blir nöjd och att jag blir. Hon kan ju inte se ful ut i håret då måste jag ju gå runt och skämmas..

Shark+Soppia=Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0