>

Ensam-mys

Jag blir hemma ikväll. Ganska skönt faktist. Jag låter MR va ute och roa sig och så får han ta igen det imorgon genom att ägna hela sin dag åt mig. Vem vet, kanske spenderar vi julaftons morgon tillsammans. Vore mysigt.
Idag fick jag äntligen mitt paket från H&M. Beställde ett par kängor och en body därifrån för ca 2 veckor sedan. Tyvärr så funkar det inte att lägga upp bilderna nu men de kommer senare. Bodyn är tyvärr för liten på längden men perfekt över tuttarna. Knasiga mått! Så jag vet inte hur jag ska göra, tvivlar på att jag kommer orka skicka tillbaka den. Får lösa det på något annat sätt!

Nu ska jag hoppa i mina mysbyxor, sätta på en kopp te och kolla på True Blood.
Hoppas ni får en bra kväll!

Puss - sannie

Ps. Jag gillar att ni har börjat kommentera lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0