>

Christmaswithalexander

TRÖTT. I natt var jag som sagt uppe sent, sent för att vara en vardag alla fall. Somnade gott vid halv 3. Vaknade vid 10. Kom hem klockan 6. Somnade, och vaknade 10. FAN. Inte klar med uppgiften som ska in, men den är fixad och klar nu. Den ser fin ut och jag är nöjd. Får se bara vad resten säger..

Nu ska jag sussa, hoppas sanna har haft en trevlig kväll! Nej fan, måste ju packa till imorgon. Åker hem direkt till Sanna på eftermiddagen, orkar ju inte åka hem mellan.. What to wear, what to wear. I för sig har Sanna som sagt halva min garderob hemma hos sig (3 plagg??) Men jag vet inte än hur det blir imorgon i för sig. Lite tight. Hatar jul tider, att man ska vara så osjälvisk och ge en massa saker till andra?!

Neej skoja bara. Det är kul, jag gillar julen. Men lite panic bara.


Alexander McQueen är grym.
Armband, browns Läppstift Yves Saint Laurent

Dags att sova, Shark SOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0