>

Cause im drunk?

Nu har det blivit stooora ändringar i våra planer! Men fan vad bra de kan bli. MYS med min favorit haj och cuc (uttalas inte kuk utan låter med som cookie). Förestene hatar jag sannas dator. Det är en sån där liten, jag träffar ju inte tangenterna och måste skriva om hela tiden!

Just nu står sanni och duschar, jag sitter här. Och lyssnar på You Say France & I Whistle - When lovers die. Väldigt bra dem där.

 

Såhär kul ser jag ut idag.. Ser inte alls trött ut. JAG HATAR DENNA JÄVLA KYLA. Jag tror jag har fått tårna avfrysna. Men nu ska jag få låna ett par sockisar av sanna att ha på mig i mina skor. Bara så ni vet.<


Men skriver mer och kvällen senare! Måste slänga iväg ett samtal till min kära vän Carro.

Sharxs Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0