>

bust the meter when you see her

Jag försov mig imorse! Jag gick upp klockan 8 och trodde jag hade all tid i världen på mig, men icke. Skulle åkt hemifrån vid 9 så som tur va kom jag inte allt för sent. Men det resulterade i att jag inte hann skriva något inlägg här till er!

Som ni förstår mår jag supermycket bättre idag. Har bara lte hosta kvar. Jag hann till skolan för att ha en halv lektion, sen hade vi julbord och efter de åkte några klasser från skolan in till stan för att se bio. Behöver jag säga att jag SOV genom hela filmen?? Jag tror de är första gången jag verkligen sover i en biograf, annars har jag bara slumrat till. Jag såg kanske 10 minuter i början och 10 på slutet. Men skönt var det!

Nu sitter jag i sängen med en kopp te, är frusen. Halsduken har inte fått åka av än heller.. Känner mig galet mysig idag. Har sockar, leggins, en slapp tröja och en mysig kofta över.
Snart ska jag börja göra mig iordning inför ikväll. Ska ju som sagt på fancy middag på Leijontornet med lite släkt. Ska bli kul! Men en sådan fin restaurang kräver fin klädsel.. Jobbigt värre. Jag som känner för att bosätta mig i mina leggins! Klackarna skippar jag nog.. Leijontornet ligger i gamla stan och klackar blandat med kullersten och snö/is är inte mina bästa erfarenheter. Hellre är jag lite nerklädd än att se ut som bambi på hal is! 


 Jag just nu

Hörs om en stund!
- Shark Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0