>

Bojkotta julafton!

I år gillar jag varken snö eller jul. Skulle mer än gärna vilja resa iväg och slippa allt detta. Håller med Fia om vad hon säger om snön också.. snöbollskrig vid utgång är ingen hit. Frågan är om det någonsin är en hit. Nja, inte i år iaf.

Igår när jag kom hem va allt julpynt uppe.. Ja, vi va lite sena med det i år. Trodde faktist inte att det skulle upp alls här hemma nu. Blev både förvånad och lite besviken. Självklart är det mysigt med jul och stämningen men den här julen kommer bli väldigt annorlunda. Förra året var också annorlunda, jag var nämnligen i usa vid den här tiden förra året. Bodde där ett tag. Julafton sög och den tiden var ganska nedstämd för mig. Fia, vad säger du.. Ska vi bojkotta julafton (vi kan stanna för klapparna) och gå ut och ta en drink istället? Riche? Är något öppet på julafton? I så fall ska självklart våran tredje vapendragare Carro med!

Vad tycker ni om julen i år?



- Shark Sanna


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-14 @ 15:59:08
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0