>

THINKING OF:



[spanien i somras.]
Rehab. Sanna har feber(på riktigt) och jag ligger i koma. Tack för igår! TACK SOM FAN! Vi hade grymt kul och spelade som 2 galningar. Först var vi förbi NU för att prata lite om sommaren och sedan fick vi hoppa in i båset en snabbis och vid 12 var vi på ACE och satte igång. Har minne av att Sanna, jag och Rasmus åt sallad sen vid stängning inne på ace.. den var god alla fall så tack. Efter det var det den vanliga promenaden över till spy och sen donken och sen hem till en glad liten full flicka vid namn Gustav och hennes MAN Borna. Kom hem till Sanna vid klockan 7 och somnade in snabbt. Tror det sista orden Sanna sa till mig innan hon slöt sina ögon var.
"åh helvete vad jag kommer må dåligt imorgon".

MEN KUL HADE VI!
sophia

Kommentarer
Postat av: Borna (Din Sockerkaka till Kaffet)

Collagen ftw!!1

2011-04-12 @ 17:10:47
URL: http://bojaka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0