>

DEN HÄR SOMMAREN MED OSS.


Sommaren inleddes med att jag firades hela 19 år. En natt fylld med stoj och skoj och parkbänkar.

Vi var på sista en måndag i månaden på 2:35.1 innan sommarstängningen.

Spymlan var öppet och där började några av våra kvällar.

Flying scotsman var stängt för ombyggnad under sommaren. Men vi hann förbi där på min födelsedag och nu är vi tillbaka där och dricker vår favorit öl.

Istället för väska en kväll var de denna vi använde. Sanna tror förstår det här bättre än de flesta. För i denna påse låg det **.

Många kväller i hörnet av vita baren på spy bar.

Sanna flyttade till ny lägenhet närmare stan. WIE. Första frukosten tillsammans i nya.

Ett stort fan av hajjarna.

Shakers shakers shakers, favorit shakers och favorit shotten; fish.

Många kvällar på nya favoriten Orangeriet.

Någon kvälls trängande på trappan..

Vi åkte till spanien och gick på en pacha klubb. STÖRT.

Mycket spybar.



Midsommar firade jag med tjejerna Sofie, Regina och Carolina. Vi åkte ut med båt till tvillingarnas sommarställe och där blev de sill + horfotboll om jag minns rätt. På vägen till nästa ställe för middag för att sedan åka tillbaka till sommarstället blev vi uppraggade av de roliga människorna på sista bilden.

Vi åkte till smögen och bohus malmön till Sannas landställe.

Vi såg den här planschen på söndagen och:

Vi hamnade i båset och fick spela med dem. Hade vi någon koll? Nja.

Här står boysen och spelar.

Sanna lämnade mig och spenderade en vecka i skåne.

Jennifer, Carros lillsasyster hade hejdå fest innan hon lämnade landet och åkte till London. Det var sailor tema. Och det var väldigt kul.

"Godaste skumbanan-socker-söta-slisk-shoten ever." Som jag skrev att den var i ett inlägg om Toms mystiska shot.

DAVE! och Sannas läskiga ögon. De blir så med min kamera på nästan alla mina bilder? Det här var i augusti då Flying scotsman öppnade igen!

Sanna fyllde 19 år. WIIIE. Båda våra födelsedagar fuckade ur. De vart så illa att Sanna åkte på rehab en vecka i skåne (hon var hos Carro och mös en vecka nere på deras hotell med andra ord) Och jag sänkte mina sorger i alkohol och dåligt sällskap (hade tråkigt alltså).

Så det här var en väldigt väldigt liten inblick av vår sommar. Fun. Nu fäller jag en tår och längtar till nästa. Då har vi tagit studenten och 20 år firande kommer. Känner ångesten redan. Men nu är de snart vinter och vad jag minns rätt så var den ganska fucked up förra året? Sophia

Kommentarer
Postat av: Hanna

OJOJ, en av pojkarna hoffmaestro! Tummen upp!

2010-10-03 @ 21:01:02
Postat av: elin

YOLANDA BE COOL? Som i we no speak americano?!

2010-10-03 @ 22:19:12
URL: http://har ingen blogg.
Postat av: Sanna

hehe japp, som i we no speak americano.

vi har blivit ganska bra vänner med grabbarna och hörs någon gång i veckan. dom kommer och hälsar på så snart dom kan! :)

2010-10-03 @ 22:30:36
URL: http://sharksonheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0