>

it doesn't really mean that i'm in to you


/Sanna

Kommentarer
Postat av: fia

Hur gamla är ni? vad pluggar/jobbar ni med? :)

2010-11-16 @ 16:09:53
Postat av: SHARKS

Hallå där Fia!

Vi båda är 19 år. Sanna pluggar media sista året på gymnasiet och jag pluggar frisör/stylist linje sista året jag med. Vi ha inget jobb förutom då och då lite strö jobb. Sanna har filmat behind scenes för en fotografering och jag lite styling jobb. Sen spelar vi även skivor som vi planerar att fortsätta med och bli grymma på.

Vi skulle egentligen ha tagit studenten i år men Sanna flydde landet efter 1an till USA ett halvår, där hennes pappa bor. Och jag bytte linje efter 1an från media till frisör.

(Vi gick 1an tillsammans, det är så vi känner varandra!)

2010-11-16 @ 16:29:28
URL: http://sharksonheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0