>

Varning för troll.


[so pretty today..]

Sanna ligger nere i soffan helt utslagen. Jag bloggar. Vi har ätit nudlar och druckigt te. Nu tänkte jag ta igen lite sömn jag med. Men först. Skivan igår var sådär, kände inte så många, men det var helt okej kul. Många skumma utklädnader och andra skumheter. Ett stort plus för den billiga ölen.
Halv 2 bestämmer vi oss att åka från täby till stan istället och testa på spybar. Om vi skulle vara allt för döda tänkte vi åka hem. Det var gäspningar och john blund framme påvägen in. Men så fort vi klev ur tunnelbanan så flög humöret upp på topp. Spybar var som vanligt - riktigt jävla kul. Lämnade även över presenten till julien. Men smycket jag hade gjort var för litet.. Så måste fixa till det. Hände massa skumma och roliga saker under natten. Men ingenting jag tänker skriva om här inte! TACK ZTA måste jag bara tillägga. 
Hejhej! Sophia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0