>

flytt

Igår åkte jag till nya lägenheten och hjälpte till lite sen käkade jag med mamma på en restaurang som ligger nedaför. På kvällen hängde jag med Dylan. För ovanlighetens skull drack jag inte på en fredag (var inte i tillstånd för alkohol) så jag såg till att frossa riktigt mycket. Äta är vad jag gör när jag inte dricker. Så idag är jag bakis på mat. Mår lite illa men det är okej. Sen sprang jag hem i regnet och sov första natten i lägenheten. Riktigt mysigt! Ett rum är klart än så länge men nu ska vi sätta igång och renovera resten. Jag flyttar dock inte in förrän nästa vecka då mitt rum är klart. Imorse vaknade jag tidigt runt 8 och satte mig och åt frukost på balkongen i solen. Sjukt härligt! Jag kan nog trivas.
/Sanna


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tack söta du!

2010-05-15 @ 11:26:41
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0