>

BU.


Carolinas present till mig. Avundsjuka på er? KAN TÄNKA MIG DET.

Mötte Maria och Emelie igår medans de tog ett dopp i skön.

Idag var första dagen på extraknäckjobbet. Yes ni hörde rätt.

Åt lunch nere vid sjön nedanför huset där jag jobbar..

Och vad gör jag. Jag är målare! Woh! Upp & ner, upp & ner, upp & ner, fram & tillbaka, fram & tillbaka, fram & tillbaka, fram & tillbaka, fram & tillbaka, fram & tillbaka. Så har min dag sett ut. Men har haft en bra dag. Lite jobbigt med ont i armen. Men fuck that.

Saknar Sussusanniloulou. 
Imorgon ska jag träffa Carro.
Fredag är de midsommar. Vad bra de kan bli! Den bästa midsommaren, den vi aldrig kommer minnas.
Nu mat. sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0