>

2 nights out. raspberry, whiskey and appletinis, alot of pictures & mumsmums


Jag var först på studentmottagning i fredags och mötte sedan Sanna och vi drog till Ljunggrens och mötte Carro och hennes föräldrar.

Skönaste bandet som stod utanför och spelade.

Sedan skuttade vi vidare till Marie Laveau.

Carro testade en ny teknik att snabbt få i sig god öl. Det funkade.

Det blev lördag. Vi var lite trötta och sega efter fredagen även om de var en ganska tidig kväll. Först hängde vi i vanadisparken, sen åkte vi hem till carro och böt om och fixade oss. Sen rullade vi ner till Langolo och drack rött och blev bjudna på skumpa.

Fick sällskap av dessa två skygga grabbarna.

NOSESHOT. It's the new thing. Går rakt upp i huvudet. (ironi)

Vi gick till zanzibar summerclub grej. Liked it! Trevliga människor och skön musik.

Zanzi.

Lycklig Christian efter att ha sett alla 17 mmsen Lucas fick skickade inatt från Daniel. Crazy boy.

Haha.

Lucas och Christian imorse.

Vi 3 åt fet mongolisk buffé. Christian smet från sin 20 kr extra nota. Fun times! Sen fick jag rygg ont och betedde mig som gravid.

SOCKERDRICKA.
Okej Sanna jag har en pinsam sak att erkänna. Och för er mina vänner som fick detta pinsamma sms inatt. Min mobil har börjat bete sig lite som den vill. Vilket är värst, särskilt under sena nätter inblandade med alkohol. Jag kommer inte ihåg att det här hände utan måste ha råkat. Men jag lyckades skicka iväg 37 likadana sms till 37 olika människor inatt på min mobil. Allt från ex till idiot ragg från spybar. Upptäckte det här när jag såg massa skumma leveransrapporter. Vad kan man göra förutom att skratta. Smset var tillägnat till Carro tror jag. Så there you have it! Det var inget jobbigt skrivet utan bara töntigt. Så fick tillbaka svar som: Ja men det låter ju bra det! och: jaha vad äter du för något då? Jag hade skrivit smset: Mumsmums!
Nu ska jag sluta skriva. sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0