>

Lets:


[morrisonhotelgallery]

Idag är det mys med familjen! Inte med Sanna & Carro då utan jag menar den andra familjen. Ska köpa med mig hem lite mys och pys saker. Har inte träffat dem nu sen efter jul! Okej det kanske inte är så länge.

Jaja, om igår. Hm. Hm. Hm. Lärde känne en trevlig tjej vid namn Sarah! Alltid lika kul att träffa på sköna tjejer. Vi träffade MR.M (aka sugardaddy som sanna glatt kallar honom.. haha).

Var ju då då på collage först, där bilden kommer ifrån. Sanna satte sig i en hylla och flashade sina paljettshorts och satte nästan eld på sig själv med värme ljus. Jag och Carro fick en papparazi efter oss som vi döljde oss för med våra händer. TUR att vi hade snygga naglar där carro..

Sen bärde det av till hells. Där vi blev bemött av en ovanligt trevlig vakt. Som alltid brukar vara lite grinig på oss. "Vet inte varför."

Sanna träffade MR. Jag träffade N? Skum grabb. Ska bli kul att träffa honom igen och påminna honom om allt. Carro satt och hade deeptalk i toa loungen med Dala. Haha. Jag tog en sväng upp till heavens och lärde känna 3 trevliga skumma rockers. Gick halva vägen till kungsholmen i enbart en kavaj för jag lånade ut jackan jag hade haft på mig till carro som hade glömt sin hos Erik som vi hade vart hos innan. Sen vart det taxi och vid klockan 4 låg vi hemma i sängen.

Nu väntar jag på att sanna ska komma över hit. Hon ska få äta lite frukost sen bär det av hemmåt!

CIAO, Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0