>

let's talk weekend

Nu har jag och Fia äntligen tagit oss i kragen och pratat i kapp om helgen. Vi missade dock lite; Fia, minns du att du stog i hallen och bara glodde på mig när jag gick i lördags natt?! Hur creepy som helst. Jag hoppade till när jag såg dig och sprang ut till hissen.. När jag satt i hissen ringde de från dolt nummer också. Där va de två samtal på en dag, mer än vanligt. Sjukt creepy det med. Det är helt tyst i telefonen varje gång.

Om ett tag ska jag på en lägenhetsvisning sen förbi doktorn en sväng och förhoppningsvis få någon medicin som kan hjälpa min (relativt lindriga) urinvägsinfektion. Efter det blir de raka vägen hem och plugga!



/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0