>

When the music goes out

Tack sanna, tack. "bli full innan". HÄR MÅLAR VI UT VARANDRA VA
då faan ska jag nog allt berätta något riktigt och snuskigt och dumt om dig vavava. Jo så här är det, susanna. Den där susanna hon äääälskar att!!! Äta..

..
.
...
Curry soppa från kelda! De ni, de kunde ni inte tro va. (Ett tips till er killar om ni vill bjuda ut henne på någon billig middag)

Jag är trött.. Ja som sagt vart ju ingen utgång. Skönt/tråkigt. Men vi tar igen de på lördag! SLUTA SNÖA. Det här är för mycket, all busstrafik ställdes in under 3 timmar?? Första gången iår jag tog på mig en fet dunjacka idag. Kände att det var läge (hatar dunjackor, de är mysiga. MEN inte fina att synas i). Gick bra allting i dag alla fall. Nu ser jag bara fram mot nyår (och jul). Måste fixa sista klapparna till syskonen (har 4).. MEN imorgon är de mini jul med suss och cucc.

Sanna till dig säger jag bara good luck till din dejt! (+ den du själv ska betala). Verkar trevlig den där pysen!



Haj Haj! Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0