>

Second home

Jag försökte mobilblogga imorse men någonting funkar inte som det ska. Får försöka fixa det.
Hur som helst va de sol imorse, eller ja.. när jag åkte till skolan va väll klockan närmare 12. Tog en skön liten sovmorgon och skippade luciafirandet. Det jag möttes av när jag kom till skolan vad en tallrik med kött, potatis och beanaise(?)sås samt lite mys på lektionen. De va mycket trevligt! Dock började det snöa när jag skulle åka hem.. Jag gillar inte snö. Speciellt inte snö ikväll.

HUR SOM HELST!
Nu är Fia påväg över. Vi ska mysa lite mer och bli lite fina fisken. Hajar.
Det blir en självklar utgång ikväll.
Den kommer se ut som följande;


Bild från stureplan.se


Jag antar att Fia inte hann med designen idag. MÅNDAG it is

/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0