>

BREAKFAST.


GODMORGON FREDAG. Inatt har jag haft många skumma drömmar. Carro också. Tänker nog inte berätta om de här. Och ni vill nog inte veta. Men ibland undrar man ju vad man har för fucked up head när man drömmer.
Försov mig idag..
Sanna kommer hit idag till Carro. Jag ska på födelsedagsfirande hos Bella som sedan tar språng mot stan. Jag hänger med. GRATTIS I EFTERSKOTT BELLA. Jag har kännt henne sen 4an. 2 utmobbade ungar på ett övernattningsparty med massa tjejer, så fann varandra.

Kul att så många tyckte om nummer 6 headern. De var den jag hatade mest. Men er önskan är vår lag, typ. Har en annan lösning nu som Sanna sa. Så får se vad som dyker upp.
sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0