>

LIARLIAR.


[Jessicas. Jag och Linas fina händer ifrån fredags.]
Har massa bilder från helgen. Men datorn krånglar så de kommer upp imorgon istället. Blev en bild från Jessicas Facebook sålänge.
Bella födelsedagsfirande i fredags, då blev de supergod mat men dessvärre mådde jag illa att fick knappt i mig något. Sucked. Efter middagen blev de något vända-på-glaset-lek jag aldrig gjort förrut som gick ut på att alla skulle svepa sitt glas kan man säga. De gick bra.. Efter det mötte vi upp pojkvänner och vänner i stan på Langolo där de dracks ännu mer.
Kvällen blev kort för mig, blev trött och mådde fortfarande illa. Så gick bara snabbt förbi Spybar och sen åkte jag hem till Carolina. Sophia

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina ringar! Hoppas datorn skärper sig :)

2010-09-07 @ 00:07:27
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0