>

LET ME BE A KID.


[src: PUNX]
Helgen.
3 stora misstag. Några mindre.
1. Råka grabba fel dude på rumpan. För de första, väldigt pinsamt att ens ta tag i någons ass. Men jag skulle hämnas. Och självklart tar jag tag i fel killes. Han vänder sig om och står brevid någon vacker blond donna och ser ut som ett stort frågetecken och hon lika så. Ajaj. Bäst att springa ifrån denna pinsamma situation med ett leende på läpparna. Förlåt.
2. Var för trött och bakis på lördagen att jag var så sliten på Jockes och Dalas partej. Mår dåligt över det.
3. Att jag inte följde Sanna hem i fredags, så hon slapp gå själv den läskiga vägen som vi hatar. Förlåt.
4. Drack tequila i lördags.
5. Blev arg på en söt fröken som tyckte att jag var lik Whitney Port. Eller arg vart jag inte. Men dumt av mig att vara irriterad och nästan lite dryg. Men har hört de nu 7 098 900 978 349 gånger. Även när vi var i Spanien.
6. Somnade tok för tidigt i lördags. BIG MISTAKE. Med tanke på snuskviskningar i mitt öra och slickningar på armen.
Sådär ja. Nu mår jag bättre när jag har skrivit ner de. Nu ska jag plugga igen. Hoppas nästa helg blir lite bättre. Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0