>

jackass


pic; me by me.]

Jag blir förvånad och otroligt besviken när jag får reda på hur många av mina manliga vänner som skulle kunna, eller har, varit otrogna i en relation. Nästan så att jag vill ge upp hoppet om en lång, fungerande, relation i framtiden. Dåliga erfarenheter med tidigare förhållanden och att ha tillgången till att (tyvärr, i vissa fall) få ta del av vad som försigår i mina vänners liv gör det inte lätt för en att lita på ens "respektive". Jag tycker mig ändå ha en väldig tur och vet någonstans att jag inte behöver oroa mig för tillfället.

Sjukt cheesy, jag vet. Men det är sent och tankarna flyger. Och jag har en fin ring. God natt.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0