>

I WANT BAD THINGS TO HAPPEN TO YOU.


[jag hos sanna]
Är så sjukt död. Pratade med sanna nyss. Våra dagar har sett ut såhär:
Släpat oss hem. Släpat och till vallokal och vart med i valet för första gången i vårt liv.
Släpat oss hem. Släpat oss till soffan och sedan legat där hela dagen.
Lite har jag fått gjort i för sig. Klar med Svenskan, Romeo och Julia. Underbara film.
Nu ska jag sova alldeles strax. Hemma fester tär på en. Även och jag somnade först av alla i natt. Fick höra att Erik hade viskat och ställt frågor till mig när jag sov och jag hade nickat JA och NEJ?
Han vägrar berätta vad han ställde för frågor. Läskigt.
En annan kille hade slickat mig på armen. Kul att jag stod för underhållningen fast jag bara låg och sov så oskyldigt.
Godnatt, sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0