>

lamm äter sharks? sharks äter lamm?

Sitter och kollar på ett fiskeprogram (hajar) och dricker ur det första glaset rödvin. Ska strax äta middag och sen kommer Dylan över. Jag ska hänga med honom på fest ikväll. Lammköttsfest. Blir intressant! Just nu känner jag mig inte på topp för att gå på fest eftersom jag är trött, kall osv. men jag har ju lovat. Och jag tror faktist att det kan bli riktigt kul när jag väl kommer igång. Vad har man på sig på hemmafest? Jag antar att stayups och bhlöst inte går hem?

Förresten, ni som var och kollade in oss på spybar i onsdags kanske trodde att ni missade överraskningen jag snackade om. Men icke! Det gick tyvärr inte att genomföra men ska försöka fixa det till nu på onsdag. KOM OCH KOLLA DÅ! Ni kommer gilla det. Lovar.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0