>

sick school days

Hola amigos.
Ingen bra dag idag. Fett dimmigt som Fia skrev och så har jag nu tagit över hennes sjukdom såklart. Vi kör varannan vecka. Det är great. Min hals är fucked up och jag har feber. Sitter på praktiken och proppar i mig frukt, kaffe och alvedon. Drack till och med en grön drink imorse tillsammans med lite viktiga tabletter. Mums. Vi som har massa ärenden att gå i eftermiddag.. Och utgång att ta hand om ikväll. Stryker nog utgången. Fuuuuuuck. Förlåt Fjodor och Omid! Vi kommer nästa onsdag!
Min kreativitet sviker när jag mår dåligt så har ni några idéer om vad jag kan snacka i radion om, säg till! Kan göra reportage, intervjuer, enkäter artistporträtt ect. Sänder live på tisdag. Tror jag.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0