>

sun




Pic1. Missade tåget och bussen. Gick till sandra så vi kunde gå tillsammans till skolan imorse men hon segade så satte mig i solen utanför på bryggan. Så skönt.
Pic2,3. Jag och Sandra efter skolan. Låg och degade vid vattnet. Fotade våra slitna fötter och pratade om planer för sommaren.

Det slog mig igår att om mindre än en månad är det sommarlov? Paniken kröp sig lite på med skolan och allt som behövs göra innan. Men blåste bort den. Allt kommer gå bra! OCH. Jag fyller år om en månad och en dag exakt idag. Gammal blir man också.. Förväntar mig fina presenter från er alla!
Nej nu måste jag plugga. sophia

Kommentarer
Postat av: simone

riktigt fina foton!

2010-05-18 @ 16:31:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0