>

chill with me

Jag blev väckt klockan 8 imorse. Då va alla människor vakna och flängde runt. Jag blir ofta överväldigad av Fias energi och förmåga att vara taggad/bakis/trött/pigg och det när som helst på dygnet. Carro och la familia lämnade byggnaden och jag och Fia gick och köpte nudlar till frukost. Kändes bra att gå på stan i morgonsolsken, bakis och möjligen fortfarande lite full, när andra var på väg till jobb och skola. I just den stunden måste jag erkänna att jag faktist va riktigt taggad själv och hade inte bangat på att dra ut då.
Efter det har jag sovit några timmar medan Fia åkt hem för att byta packning. Carro har varit i skolan i någon timme men ligger nu i soffan. Vi har ätit coco pop´s. Sjukt gott. Jag tror att jag ska vila en stund till och sen skrubba bort allt guld jag har på kroppen. Och i håret. Och på mina kläder. Åh... detta guld kommer sitta kvar i månader.


[J´s bird]

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0