>

I just ask myself, why am I really here?




Fått lite gjort idag alla fall. Mitt rum är skinande rent, jag har blivit klar med powerpointen tills imorgon som är pinsam(t bra?). På bussen påväg hem så stannade inte bussen på min station. Skratta inte. HATAR när bussarna gör så. Man känner sig bortglömd. Och då måste man gasta till busschaffisen att stanna. Men nej, jag står där och skriker stanna jag ska av här! Men han dunkade musik längst fram och hörde inte mitt skrik. Så fick åka runt ett litet varv. Skönt. Inte så farligt var det men endå.
Vad är det för fel på vädret föresten? Ska de fortsätta såhär blir jag ju riktigt irriterad.
Lördag-vår
Söndag-snökaos
Måndag-vår
Tisdag-snö,regngråväder
~>Onsdag-vår
~>Torsdag-snö  NOOOOOOOOOOOOOO. Det får vara fint väder resten av veckan.

sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0