>

PICS.


De här stod hemma på bordet. Trodde de var till min födelsedag. Men icke. Till mammas jobbpicknik grej eller nåt.

Såhär snygg var tossan Sanna när vi drog ut igår.

Och den här idioten är jag. WOW, riight?

Vi hade en ica kasse med oss. De var pinsamt tyckte Sanna. De tyckte inte jag. Fungerar utmärkt som väska när man inte har någon.

Sanna & jag.

Vi drack rött och lurade i hörnet likt vampyrer på spybar. 

Erik gjorde illa tummen när han var i New York om jag minns rätt. De såg ut sådär härligt smärtsamt ut.

Vi såg soluppgången vid klockan 4 och sen skuttade vi hem in till Sanna.

Vi åt frukost tillsammans för första gången i nya lägenheten. "CAMERA MOMENT!".

Testning av kläder idag. Sanna köpte snyggaste Shark tröjan.

Jag köpte ett par jeans och klippte av till shorts. TADA. Sanna köpte svarta. Läckersmäcker.
godnatt.
imorgon fyller jag år.
jag fyller år nu såg jag. Wiie
18 igen!
sophia

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; Visst är den helt amazing, give me, typ! kraaami

2010-06-18 @ 10:47:01
URL: http://elinelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0