>

My mom & dad


Mamma i spanien, där hon bodde fram och tillbaka. Den här gången bodde hon där i 8 månader. Här är hon gravid med min äldsta syster i magen. Zara.

Mamma i ett torp som hon hyrde. Här är hon 28 år.

Mamma blev fotad till en fotobok om grönalund. Fotad av Anders Petersen.

Mamma blev fotad av en vän och sattes upp på klubben Cat Ballou.

Pappa gick i dekorationsskola.

Lillpappen 13 år. Det där silver armbandet hade jag på mig idag. Älskar det.

Pappa var och är en jävel på skateboard och åka rullskridskor.

Promenad på gärdet som 15 åring. 

Vi har suttit nere i vardagsrummet och kollat gamla bilder. De finns så många vackra underbara bilder. Jag vill visa alla! Men då blir de ett för långt inlägg. Massa vackra bilder på deras föräldrar och pratat minnen till varje bild. De har vart med om sådana otroliga saker. Allt om mammas resande till pappas resande och uppväxt med cirkus. Så många underbara berättelser. Mamma och pappa träffades första gången när de var 16 år. Och deras historia är riktigt cheesy och filmaktig. Ni kan tänka er. De båda fyllde år nu i veckan, 53 och 54. Vill bara säga grattis ännu en gång. Och jag älskar er.
sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0