>

Ytligheter,Festligheter,Fullhet,Het

Godmorgon från en pigg och glad Phia! Gick upp senare än tänkt. Sanna försov sig och kunde inte väcka mig. Så typiskt. Men! Jag har nog allt en för härlig mobil. För det första, nu inatt vid klockan 4 eller vad det var så satte jag på alarm till klockan 11. Då står det på skärmen efteråt, du har 7 timmar och 4 minuter kvar. Jag gillar det inte. VILL INTE VETA. Behöver lång sömn, minst 8 alla fall. För det är väl normalt?

En annan sak som är lite sött, det är när man drar ut ladaren från mobilen så kommer det upp som en liten notis; Glöm inte att dra ut laddaren ur vägen så du sparar energi! Haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, måla naglarna shock blåa och sen slå en pling till suss. Systerns pojkvän försökte visa lite tricks med zipper tändarn, så ska testa mig på det också. Skit coolt ju..


[MjauMjauMjauMjau]

sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0