>

You are the only man I trust.

Städar mitt rum. Börjar se golvet, så är det när man inte bor hemma riktigt. Resväskor stor framme, påsar redo att fyllas på med smink och locktänger. Snart är det helg. Vet inte riktigt hur det ser ut än. Vi var taggade på wider på fredag men han var inte taggad. I sådana fall något sista minuten grej? Vi vill ju ha något färdigt styrt sa vi ju haha. Nej men faktiskt. Tror inte det blir någon utgång (om inte så på fredag?)

Vi har lite planer för fredags dag! Slutar vid 2 någongång ,möta upp sanna. Shoppa smyckes delar. Halva nätterna sitter jag uppe. Har massa ideér och tankar som flyger runt i mitt huvud. Kläder, smycken, killar. Nu har jag kommit på ett nytt smycke som ska fixas! Show y'all later. Ska fixa sannas axelsmycke också.. handsmycket med. Sen blir det vi har längtat efter sen söndags! Tänker inte skriva det här på bloggen. Lite 40 + varning.


[assad mounser [inspo]

sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0