>

yes baby, yes

"You're drunk!"
"You're sexy!"


Låter nästan som en konversation mellan mig och sanna. Fast nu var den faktiskt tagen ifrån Family guy movie. Har precis kollat klart på den med lillsis. Skön film. Innan det var det Surfer dude. Blir ju helt galen på såna filmer. Så sweet att det är helt sjukt. Hmm får inte se såna filmer mer. Back to Factory girl & Nikita. Mer min grej att inspereras av och inte slafsa runt på en strand i bikini och surfa hela dagarna. Lockande. Men vi ska ju till aussie eller något surf vänligt land och testa på det. Måste träffa på lite sharks! Sanna och jag ska ju simma med hajar. Det har vi sagt.

Läste på första sidan när jag klickade in på blogg.se någon rubrik från preppy till trashy. Hmm. Kan stämma in rätt bra. Vill väl inte säga att jag ser trashy ut, men boy vilken skillnad från sommaren 2008 till vinter 2010?! Kan lägga upp några roliga bilder någon dag så fort jag hittar sladden till min trådlösa hårddisk. Där finns det härliga bilder kan jag ju avslöja. På sanna as well..

Kanske borde testa sova nu, syster sitter brevid och dreglar och snarkar. Skämt åsido. SLUTA INTE LÄSA BLOGGEN SYSTER. Skojade bara. Så kvällens skämt draget. Nu kan jag sova gott. Natti natti. Sophia. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0