>

to live fast and die young


[Poser på julafton]

Imorgon ska jag till tandläkarn. Men jag funderar på att ringa på morgonen och säga att jag är i skåne eller danmark eller något långt bort. Blir andra gången jag skjuter upp det då.. Inte bra. Men jag ska träffa sanna senare under dagen varesig jag går till tandläkarn eller ej. Vi ska se avatar som det har vart en sådan hets om (jag har velat sett den hur länge som helst). Nu ska jag kolla tv med systern, haft en mysig kväll!

Nhajt Nhajt! Sophia

Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; Ja okej :) men hoppas du hade det kul iallfall!

vad trevligt :) hoppas du kikar in mer! tack och detsamma, verkligen !

jätte söt är du med må jag säga

2010-01-04 @ 00:26:51
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0