>

thirsty for more

Vi har bloggat på otroligt dåligt idag. Min inspiration ligger på minus vilket resulterar i bloggtorka. Sen är det ju måndag också så det säger sig själv..
Hade första klassen i psykologi idag. Vi snuddade bara ämnet och höll mest på med planering. Men den ser ruskigt bra ut och jag tror de kommer bli kul! Sen marknadsföring. Inte lika roligt men fick sluta två timmar tidigare än tänkt vilket va plus. Kom dock hem med illamående och huvudvärk. Är det alltid något fel med mig?! Hur som helst lär jag få en god natts sömn inatt eftersom jag nu är slutkörd efter första skoldagen på 3 veckor.

Jag vill se mer true blood nu. Cravings. Vill ha nytt och mer.
Bite me.


[wildfox]


- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0