>

there once was a girl who always went a little too far. and one night she went out to the middle of the dancefloor and she; uh uh uh

Drömkväll igår! Det började med charader och vin hemma hos Widerkungsholmen, därefter tog vi en taxi ner till stureplan. Vi skulle in på Spy bar tillsammans men det slutade med att killarna drog in dit och jag, Fia och Carro mötte upp Alexandra och hennes vänner och gick till Sture V. När det stängde gick vi till Hells kitchen och träffade på massa bekanta ansikten. Mycket trevligt! Runt halv 5 imorse åkte jag och MR. hem för att sova. Det slutade med att vi inte somnade förrens klockan 8 och idag är jag död. (Vad hände med att vända tillbaka dygnet?) Min mobil dog inatt och jag har inte fått tag på Fia för en update om vad som hände sen. Är mycket nyfiken!

Bild; Stureplan.se

Carro, Fia och jag. Hur fina är inte mina tjejer!?

- Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym bild! :D

2010-01-11 @ 14:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0