>

make me babies

Jag glider runt hemma i leggins, en tröja, min gråa pälsväst och en mysig liten halsduk + rosa sockar. Fryser lite. Lockarna i håret är kvar från igår. Jag gillar det. Har precis gjort iordning en kopp te och ska se sista avsnittet av True Blood säsong 2. Sen vet jag inte vad jag gör i väntan på nästa säsong. Jag får väll helt enkelt se om 1 & 2..

Idag känner jag mig lite tom. Eller så är jag bara bakis och seg. Jag vet inte vad det är. Nyårsdagen var det båda delarna. Tom, tom och bakis. Jag har en del saker att komma under fund med. Då jag inte bara kan tänka på mitt eget bästa utan ta beslut för andra. It sucks.

Ha en bra kväll dudes.
puss. sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0