>

inspiration, var är du?

Okej hörrni.. Det här går åt helvete! Det går inte alls att plugga. Överskriften har varit skriven nu i några timmar utan att något under har fyllts på. Kaffet är drucket och Fias pluggmusik är på. Har ni fler tips på hur jag kan komma igång? Just nu tar jag emot alla tips jag kan få. Har en liten kris här som ni förstår. Det ska vara klart imorgon och dum som jag är börjar jag i sista sekund, idag.
Haha nu kommer jag säkert få tips om att jag borde börja i tid nästa gång men så långt har jag fattat!

HJÄLP?! - Sanna

Kommentarer
Postat av: jioies

frisk luft, eller en sväng till gymmet. rensa tankarna, hjälper :)

2010-01-13 @ 20:38:53
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0