>

lipstick fingers








Kvällen igår började med massa killkompisar och vin ute i Åkersberga. Som ni vet brukar vi ju hålla oss ganska bra till stan men ibland saknar man alla vänner norr om stan. Så vid 12-tiden drog jag, Fia och Carro till Täbys lokala krog.. Tegel! Det var en första för Carro och ett halvår sedan för mig och Fia. De va mycket folk och fullt med vänner. Väl inne gick vi åt varsitt håll och träffade lite andra vänner. Jag träffade på min gamla bästa kompis.. Vi har inte pratat på länge så de va kul!
Jag hookade upp med Simon, en kompis, och när stället stängde gick vi hem till honom. Jag bor för långt bort.. Vi satt och snackade i två timmar (hällde i mig vatten) och sen somnade vi. 
baaaaaaaaaakis. hello.

Nu ska jag gå ner och skrika FEED ME och sen hoppa in i duschen för att sedan ta mig till MR.

- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0