>

Crazy horse

Ikväll har jag fått allt jag tänkt gjort utom att plugga. Jag skrev en halv mening tills jag kom på att jag faktist har skrivit ner samma sak på ett löst papper som ligger i skolan. Imorgon bitti kommer tjejerna, C & I, hit och då är det dags för ytterligare förberedningar och sedan ska vi börja filma.

Förresten! Ni har väll inte glömt bort att ni ska komma till Oxid på fredag? Galen Häst.. Remember?! Det är klubben mina vänner driver varannan fredag och nu är det dags igen. Kom dit och föra eller stanna till 3. Snygga drinkar och billiga pojkar - allt som gör en bra kväll!
För lista skriv en kommentar med ditt namn och dina plus.

Night - Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0