>

By naked models


[snö,blogg,kristall,jeans]

Hm, uppenbart. Dumt att skriva.

Nu ska jag börja packa. Imorgon blir det direkt in till stan, möta sanna som sagt först. Vi ska ta en solterapi och sen vår 40+ (nej inte någon grabb vi ska träffa som carro trodde?). Sen spelningen, jag förstår inte riktigt vad sanna talar om att det det lugnt. Dra hem tidigt? Får nog allt se hur det blir om det va..
Men sen på lördag blir det raka vägen till Sandra. Ska vara med henne och thess på kvällen, föra lite sen på hemma fest hos en gammal vän som vi har spenderat några roliga kvällar hos år 2007? 2008? Ska bli kul! Så behöver packa mycket kläder! WHAT TO WEAR? Samma fråga varje torsdag. Tjatande i guess. Kanske någon jeans skjorta och klackarna. ÄSCH.

Nu tror jag att jag ska sova, fast! Först ta en look på sannas axelsmycke igen, inte nöjd.

- Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0