>

And i will look after you.

Igår var det roligaste på en vecka! Eller kanske till och med 2 veckor. Sena utgångar 1-5 blir nästan alltid de bästa? Har lite foton från igår, har inte bästa coolaste kamera mobilen. But i like it!

Sanna fyllde ut de flesta luckorna från igår och jag hade riktig tur som vanligt och lockar fram det bästa i de mest roligaste människorna. Hur lyckas jag?

Sammanfattning; SC -> V, Carro + lakritsshot = full, skumpa överallt på mig, boob jobs, 43 000, snubbla i V trappan (ja sanna jag gjorde det men ingen såg!..?) hells, rött, skumma grabben, filip (bra gjort där). Jag kallar mig från och med nu master of pinsamma raggningsrepliker.

bilder;

Wider körde runway med tjejers kvarglömda kläder hos honom. här visas sannas päls från nordstrom.




Testade att fota med lilla kameran fram på mobilen. vart ju bra sådär.. S&S på första, S&C på resten.


Snygg-alex, dålig bild som inte gör rättvisa.

Så det var allt. Har lite bilder nu från början av året. Lägger upp de en annan gång.

HAJ, sophia


Kommentarer
Postat av: c

LIKE THIS!

2010-01-11 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0