>

i'm a fool

Det är så mycket som gått fel idag! När jag väntade på bussen hem pratade jag i telefon med Fia. Framför mig står ett fjortisgäng på tre killar och två tjejer. Alla killarna har lika dana Adidasskor och båda tjejerna har svarta Uggs-liknanade skor på sig. Och jag finner detta ganska intressant. Så jag kollar på tjejen som sitter brevid mig på bänken för att se om hon kanske tillhör gänget men konstanterar fort att hon ser lite för gammal ut och har inte likadana skor som de andra tjejerna. Så jag börjar berätta i telefonen om det här gänget jag ser och om att jag borde joina och köpa ett par likadana skor osv osv. Och vi skrattar lite. Byter samtalsämne och efter en liten stund reser tjejen, som under hela tiden suttit brevid mig, på sig och går fram till fjortisgänget. Hennes gäng. Hennes vänner. Jag kände mig så dum att jag va tvungen att gå därifrån. Hon hade självklart hört hela samtalet. 

En annan sak är att jag har skickat sms till fel personer idag. Jag har ångrat några sms och några har helt enkelt blivit fel. Jättefel. Men man ska inte ta allt så hårt! Just laugh it off.  



- sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0