>

strawberry. cherry blossom. in my head.

Hej! Jag är precis  hemkommen från skolan... Jag vet, sent. Jag och tjejerna va sist kvar. Men vi satt och redigerade klart våran reklamfilm och den har blivit så grymt bra! Plus att det är kul också så jag hade ingenting emot att sitta en stund. Nu ska jag hoppa in i duschen, äta middag och sen packa ner datorn och dra in till stan och Z:ta (MR.). Jag spenderar natten där (är ledig imorgon) men vi kommer höras under kvällen.. det är nämnligen fotboll på tv!



- sanna

Kommentarer
Postat av: En i din skola som är nyfiken

Kan du inte berätta lite mer om din lilla "Mr.?" :)

2010-02-17 @ 19:06:42
Postat av: Sanna

haha jag kan säkert berätta lite mer om MR men bara om du berättar vem du är. kan inte berätta om honom i bloggen.

2010-02-18 @ 16:14:41
URL: http://sharksonheels.blogg.se/
Postat av: D to the ylan

precis vem är du ?!?! jag har fått anklagelser och grejer.

2010-02-18 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0