>

it's time for take off

School. Okej dag dock finns det alltid puckade människor. Hade yoga, kul. Ikväll ska jag simma med Isabelle och Carro. Jag har inte fått så här mycket träning på kanske ett halvår. Mer? Ja, möjligt.. Jag är otroligt lat. Annars har jag inte så mycket annat att göra ikväll vilket är galet skönt. Manikyren hade jag inte tid för igår så det blir idag.

Förresten! Jag vill göra något med mitt hår.. en förändring. Antingen färga rött eller slinga ljusare. What to do?
Det behöver inte vara samma röda som jag har på dom först två bilderna. (Är jag inte liten??! haha) Den tredje bilden är färgen jag har nu. Kom med förslag!

  

- sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snyggt hår på bilden i mitten!

2010-02-04 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0