>

OMG;SHOES



HM, sonia rykiel. Vilka godisar. Varför fanns de kvar ens? De stod där längst bak i affären helt bortglömda och gömda. Men med ett litet ljus som strålade på de, fångade sannas blick. Kärlek. En röd pris lapp gav henne och hennes plånbok värme, de var gjort. De skulle bli de 2. Nu står de här inne i sannas rum och glänser med sin skönhet. Lite avundsjuk på sannas nyfunna kärlek, men åt andra sidan så köpte min syster ett par här om dagen..
Nu ska vi färga sannas rått bruna hår till rött igen. Hörs senare, sophia

Kommentarer
Postat av: TUVASNUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D

åh din lyckost!!

hur mkt kostade de, var de på rea? :o

Tror de inte ens finns i min storlek, har för mig att de bara fanns upp till 40, jag har 41 :(

2010-04-02 @ 15:50:18
URL: http://tuvasnuva.blogg.se/
Postat av: elin

så himla fina de är!

2010-04-02 @ 23:08:57
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: amanda

var försiktig med spännet, mina gick sönder efter en gång:( tur att man är söt och byta även fast dom följt med på krogen haha

2010-04-04 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0