>

Beating like a hammer



[jag/idag]
Ungerfär såhär såg jag ut igår natt. För er som kanske kan undra. Men stayupsen var på. Bortsätt från att de har vart ett fantastiskt väder idag har dagen inte vart så mycket mer speciell. Fast natten och morgonen var i för sig det. Hade riktigt kul igår, det gick mycket upp och ner under början av kvällen. Men jag tror både jag och sanna hade kul till slut!

Pratade precis med carro som börjar tröttna på lantlivet nere på deras hotell i mini danmark. Kan bara säga "HAHA".

Nu ska jag hitta på något kul. Typ, kolla serier på datorn. Yes. sophia

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan va snyggt! Jag röstar för mer bilder på er, hand upp! ;)

2010-04-08 @ 22:56:06
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0